پیشینه تحقیق ومبانی نظری رهبری خدمتگزار

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق ومبانی نظری رهبری خدمتگزار

۶ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق ومبانی نظری رهبری خدمتگزار

دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری رهبری خدمتگزار پیشینه تحقیق ومبانی نظری رهبری خدمتگزار پیشینه تحقیق ومبانی نظری رهبری خدمتگزاردانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری رهبری خدمتگزار پیشینهتحقیقومبانینظریرهبریخدمتگزارپیشینهتحقیقومبانینظریرهبریخدمتگزار

-------

پیشینه تحقیق ومبانی نظری رهبری خدمتگزار
پیشینه تحقیق ومبانی نظری رهبری خدمتگزار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 86
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 51 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏رهبری خدمتگزار
‏مقدمه
‏ت‏حقیق و پژوهش در زمینه رهبر‏ی،‏ موضوعی جالب توجه برا‏ی‏ تئوریسین ها و محققین در دوره ها‏ی‏ طولانی و‏ ‏نسل ها‏ی ‏گذشته بوده و همواره نیز سعی کرده اند ایده ها و نظریات خود را در این زمینه ارائه کنند. محققین‏ ‏اولیه درسال ها‏ی‏ 1900 تا 1950 همواره سعی داشته اند که بین ویژگی ها‏ی‏ رهبران و زیردستان تمایز قائل‏ ‏شوند. زمانی که دریافت‏ن‏د که یک ترکیب ثابت از ویژگی ها،‏ ‏که بتوان آن ها را به شکلی جامع مورد‏ ‏پذیرش قرار داد وجود ندارد، آن ها شروع به بررسی ت‏أث‏یر شرایط بر رفتار و مهارت ها‏ی ‏مورد نیاز برا‏ی‏ رهبران‏ ‏پرداختند. مطالعاتی که درسال ‏ه‏ا‏ی‏ 1970 تا 1980 انجام شد، سعی داشت که بین رهبران م‏ؤ‏ثر و کارا تمایز‏ ‏قائل شو‏د‏. آن ها بر ‏ویژگی ها‏ی‏ شخصی رهبران که اثربخشی و موفقیت را برا‏ی‏ سازمان هایشان به ارمغان می‏ ‏آورند متمرکزشدند. این گونه تلاش ها منجر به تئور‏ی‏ ها‏ی‏ پیشرفته در حوزه رهبر‏ی‏ شد.‏ ‏بعضی ‏از ‏این‏ تئوری‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏مدل‏ ‏های‏ ‏رهبری‏ ‏عبارتند‏ ‏از‏: ‏رهبری‏ ‏موقعیتی،‏ ‏تئوری‏ ‏مسیرهدف‏ Goal-path theory
‏، کاریزماتیک،‏ ‏تعاملی،‏ ‏تحول آفرین‏ ‏و‏ ‏رهبری‏ ‏خدمتگزار‏.‏
‏رهبری‏ ‏را‏ ‏میتوان‏ ‏به‏ ‏شکل‏ ‏یک‏ ‏رابطه‏ ‏دید‏. ‏رهبری‏ ‏فرآیندی‏ ‏دو‏ ‏جانبه‏ ‏بین‏ ‏کسانی‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏تمایل‏ ‏به‏ ‏هدایت‏ ‏و رهبری‏ ‏دارند‏ ‏و‏ ‏کسانی‏ ‏که‏ ‏بعنوان‏ ‏پیرو‏ ‏انتخاب‏ ‏شده‏ ‏اند‏. ‏رهبران‏ ‏نیز‏ ‏در‏ ‏مقابل‏ ‏اعمال‏ ‏و‏ ‏اقدامات‏ ‏زیردستان، چگونگی‏ ‏مدیریت‏ ‏پیروان‏ ‏و‏ ‏همچنین‏ ‏در‏ ‏چگونگی‏ ‏دستیابی‏ ‏به‏ ‏اهداف‏ ‏سازمانی‏ ‏پاسخگو‏ ‏و مسئول‏ ‏هستند‏.‏ مؤلفه های گوناگونی در تعریف این مفهوم دخالت دارند. ابتدا رهبری در ایده و مفاهیم اتفاق می افتد(تصور) و پس از آن در موقعیت ها و محیط اتفاق می افتد(مصداق) (آدامسون، 2009). به هر حال نظریه های جدید رهبری به عنوان یک تغییر در فرایند داخلی سازمان است اما چون رهبران و پیروان با یک هدف مشترک به هم پیوسته اند فعالیتهای مجددی برای ادامه نگرش مشترک انجام خواهند داد که در این صورت قالب جدیدی از تعریف شکل می گیرد(اندرسون، 2009).

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق ومبانی نظری رهبری خدمتگزار  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق ومبانی نظری رهبری خدمتگزار روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری رهبری خدمتگزار
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.